Iklan Free

Monday, September 20, 2010

Dari hasil pemerhatian aku selepas berjalan-jalan dari satu blog ke satu blog yang lain. Ada satu persamaan entri antara blog-blog iaitu entri tentang nuffnang. Kebanyakannya menceritakan tentang komisen yang di terima dari nuffnang.

Dan entri ini memang menarik minat aku untuk terus membacanya dengan lebih lanjut. Ye la kan ada sesetengah tu yang dapat seringgit pun dah kecoh(Aku pun sama sebenarnya hehe). : ). tapi entri seperti ini ada memorialnya yang tersendiri. Teringat masa komisen nuffnang aku naik dari 20 sen jadi 1.20sen. Gembira bukan kepalang rasanya. Sebulan lebih tu.. baru dapat seringgit tapi gembiranya macam dapat beribu ribu lemon.

ADa yang siap tunjuk cek lagi, Ada yang dapat rm100, rm500 dan rm50 pn ada. TImbul pulak rasa cemburu nih(memang normal la manusia macam ni kan cemburu dengan kejayaan orang lain).

Aku pun nak dapat gak banyak tu.. :(.

Tapi rezeki masing2.. ada yang sesetengah tu entrinya tidak lah menarik sangat tetapi stil dapat pulangan lumayan. Yang penting kena jujur, jangan klik iklan sendiri yer kata admin nuffnang (eh ada ke dia kata macam tu..). Ye lah kan Nanti duit tu datang dari hasil yang tidak halal pulak.

Apa2 pun kepada bloggers yang dapat banyak komisen tu passing la sini skit. Hehe..

p/s : Jom main fifa online. syok wooo

1 comments:

  1. best baca entri pasal nuff, membuatkan slebih bersemangat :)

    ReplyDelete

Keladi Air Followers

Keladi Air Members