Iklan Free

Tuesday, September 14, 2010

Selamat kembali bekerja...

Malas pulak rasa nak pergi kerja esok. Al-maklum lah dah cuti lama2 ni rasa lemau jer badan ni. Tapi apa boleh buat tanggungjawab mesti dipikul. cewahh.. poyo lak ayat aku ni

Tahun ni duit raya aku makin berkurang, ye lah dah besar panjang katakan walaupun aku tak kahwin lagi, Makin bertambah umur aku makin kurang lah duit raya aku dapat. : (.
Tapi duit raya tidaklah penting sangat pun sebenarnya, yang paling penting dapat berjumpa dengan keluarga, kakak2, abg2 dan adik2 dan berkumpul bersama-sama. Dan kita juga dapat ziarah menziarahi antara satu sama lain untuk mengeratkan lagi silaturahim kekeluargaan.

Hari raya memberi makna yang besar kepada yang menyedarinya. Semasa raya inilah kita akan dapat mengenal saudara yang jauh2. Biasanya apabila kita semakin dewasa kita akan semakin menghargai nikmat hari raya. ~ Sekian :)

0 comments:

Post a Comment

Keladi Air Followers

Keladi Air Members