Iklan Free

Tuesday, September 7, 2010


Kejadian ni aku tengok sendiri. Masa tu aku baru balik dari solat subuh kat masjid. Sampai kat satu lorong tu aku terpandang ada sebuah motor. Yang perempuan duduk kat belakang dan lelaki depan. Yang perempuan siap peluk2 lagi pinggang laki tu.

Tapi takkan la dorang tergamak buat benda tu masa waktu subuh kot, masa bulan puasa lg tu. hmm.. entahlah mungkin dorang suami isteri. Tapi lagak dorang tak macam suami isteri pulak. Reaksi si lelaki cam syok jer, siap wat muka stim lg. Aku tak nak pikir lebih2.. korang sendiri je la yang tolong pikirkan yer.

Wallahualam..

0 comments:

Post a Comment

Keladi Air Followers

Keladi Air Members