Iklan Free

Sunday, August 22, 2010


Fifa online 2 ni adalah kesinambungan daripada fifa online 1. Grafik games ini lebih menarik dari sebelumnya. Perkara asas yang diperlukan untuk main games ni adalah mst mempunyai grafik kad 64mb, 1gb ram(Minimum) dan sambungan internet.

Nak dijadikan cerita aku baru je start main games ni. Tu pun member aku yang ajar. aku pegi la kedai cyber cafe dia kat bachok tu. Saja la da lama tak sembang2 so tengahari sabtu tu aku pegi la melawat dia.

N aku pn masuk la cc dia, tgk ramai budak2 tengah main games warcraft(Tetap ramai peminat). Aku pun register la games fifa ni. Oh ya untuk main games ni korang kena register dulu kat sini http://fifaonline2.iahgames.com/Site/Index.aspx. Sebab untuk bermain games ni korang kena login dulu baru leh main.

Kawalan papan kekuncinya sama sahaja dengan fifa biasa. Tidak ada yang berubah cuma games ni dimainkan secara online. Oleh itu kita dapat berlawan dengan siapa2 sahaja kat dunia ni. Games ni banyak bergantung kepada talian internet. Jika internet lembab games pun akan jadi slow je pergerakannya.

Sekarang ni aku tengah ketagih games ni n setiap hari aku main games ni. Sampaikan mak aku da marah2 sebab asyik dengan laptop jer. huhu.. da kemaruk main bola la plaks. Kita juga boleh beli dan jual pemain untuk menambahkan kekuatan pasukan. Pembelian boleh dilakukan dengan menggunakan points yang telah di sediakn dan jika point tidak mencukupi points juga boleh dibeli di kedai2 dan jualannya seperti kad topup.

Tapi setakat ni aku tak der la kemaruk sampai beli semua tu cuz bagi aku membazir jer kan. Apa apahal pn korang try la main ye http://fifaonline2.iahgames.com/Site/Index.aspx

ni username aku : ramadhans

0 comments:

Post a Comment

Keladi Air Followers

Keladi Air Members