Iklan Free

Wednesday, August 11, 2010

Dalam mimpi aku tu aku ngan keluarga aku pergi la jalan2(makan angin). Dengan kereta la ada plak jalan kaki jauh tu kat pulau. best dapat jalan2 ni dapat tengok laut dan pokok2 kat pulau.

Dalam perjalanan tu(dalam mimpi aku la ni bukan betul2.. cobaan aja ni). kitorang berhenti la kat satu kedai ni. Kedai ni besar sangat tidak macam kedai yang selalu aku singgah. Macam2 ada kerepek la terutamanya. Kitorang pun apa lagi memilih la nak makan apa. Pilih punya pilih, aku pun ambik la kerepek nangka. fuhh.. memang sedap la kata hati aku. baru je nak pegi bayar..
blink.. semuanya hilang. argghhhhh aku mimpi jer rupanya. kempunan la aku nk makan kerepek nangka tu. huhu..

0 comments:

Post a Comment

Keladi Air Followers

Keladi Air Members