Iklan Free

Wednesday, August 11, 2010

Dah menjadi trend sekarang orang perempuan pakai kereta besar, kereta besar ni maksud aku macam harrier, hilux dan lain2. Aku pun terfikir juga kenapalah dorang ni suka sangat naik kereta besar-besar ni padahal naik sorang-sorang jer.

Sekali aku dah hampir terkena tadi, elok2 jer dorang beratur tunggu lampu isyarat aku pun dari tepi nak potong la, maklumla aku kan naik motor. Sekali dah dekat tu dia boleh pulak membelok ke kiri ikut sedap dia, dah la tak bagi signal. Kalau tak,, huhu. Rupanya dorang naik kereta besar ni untuk keselamatan diri dorang. Senang belok kiri kanan. Tapi dorang pikir dorang je la, yang kereta kecik2, motor dan sebagainya dorang pikir tak. So kepada siapa2 yang memandu kereta besar tu pikir2 la sikit orang yang naik kereta-kereta kecil k. Jaga keselamatan bersama.

0 comments:

Post a Comment

Keladi Air Followers

Keladi Air Members