Iklan Free

Sunday, August 8, 2010

Ooop!* : Isk, boring la plak kan kerbau..
Kerbau : A'ah, boring betul.. Kau pikir ape yang patut kite buat agarhilang boring kiter nie..
Ooop!* : Ha, aku ade satu cadangan. Ape kate kite melukis. Kau lukis muka aku dan aku lukis muka kau.
Kerbau : Hm, ok gak. First kau lukis muka aku dulu pastu aku plak lukis muka kau.
Ooop!* : Ok. Kau dok diam2..5 minit kemudian......
Ooop!* : Hah, dah siap, nah..
Kerbau : Wa lawa nya kau lukis.. Ok sekarang aku plak lukis muka kau..Maka anak kerbau pun mula melukis muka anak Ooop!*..5 minit kemudian...
Kerbau : Nah dah siap muka kau yang lawa ni..
Ooop!* : (Muke tetiba jadi merah) (lalu marah kat anak kerbau) Ape yang kau! lukis nie kerbau???
Kerbau : La betul la ape yang aku lukis tu. (Kerbau tak puas hati)
Ooop!* : Nie bukan muke aku... Nie muke Ooop!*..

0 comments:

Post a Comment

Keladi Air Followers

Keladi Air Members